Sunday, April 18, 2010

Jurnal de elev, 12-16 aprilie 2010, only 8 weeks remaining :) :(

Luni, prima zi de după vacanță. Româna este la fel de plictisitoare ca întotdeauna, la mate nu mai știu ce am făcut. La info cred că am cam stat degeaba. La franceză îmi este corectat referatul.

Marți. La engleză am aflat o știre proastă, o să avem inspecție. Română= plictiseală și ascultări. Chimie= plictiseală și prezentare proiecte. Fizică=copy-paste intensiv. Biologie= plictiseală și proful face mișto de mine :)

Miercuri. Îmi place franceza, mai ales când nu o facem. La mate din nefericire a trebui să-mi dezmorțesc picioarele și să dau o tura până pe la tablă unde să arăt cât de vid este capul meu. La sport m-am cam plictisit. La info am făcut curățenie de gume, iar a doua oră am dat lucrare.

Joi, no school, english rocks. Cum competențele digitale încep mâine, și calculatoarele nu prea merg, cam toată ziua am stat și le-am reparat. La engleză am chiulit de la repararea PC-urilor și m-am distrat datorită temei, o mică piesă de teatru. Restul zilei am petrecut-o desfăcând, refăcând PC-uri.

Vineri, zăpăcit și trist. Orele de info au trecut destul de repede. Tpf devine cum nu aș fi vrut și asta m-a cam întristat un pic, sper să pot drege cât mai repede situația . La mate și religie, iar am umblat pe la PC-uri, iar economie nu am mai făcut.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.