Wednesday, July 8, 2009

Multe chestii noi in IT, partea 1, Xlib missing on display 0:0

Unul dintre cele mai supărătoare bug-uri pe care l-am avut vreodată indiferent de distribuția Linux folosită (ce in unele jocuri cum ar fi America's Army sau Urban Terror, ducea la inevitabilă prăbușire după o perioadă de timp, singurul indiciu fiind:" Xlib missing on display 0:0") a dispărut in neant se pare. Cred că am identificat vinovatul ca fiind ultimul driver 173.xx de la nvidia care a provocat la rândul lui probleme cu grafica în Karmic Koala Alpha 2 Netbook Remix (mie chiar îmi place ce-au făcut cu UNR), si n-am avut prea mult succes nici cu daily builds până acum ca să îl probez mai detaliat, dar cred că Alpha 3 va fi mult mai utilizabil.

Gnome-DO, cred că este cel mai folosit program dintre toate programele pe care le-am instalat pe Linux Mint și acum că am descoperit puterea plugin-urilor sale cred ca îl voi folosi si mai mult.

Deluge, un program de torrente care până acum cateva luni era un secret bine păzit mi-a întrecut toate așteptările, cred ca asta se datorează un pic si ext4. Deluge+ext4 înseamnă o combinație fatal de rapidă, care devorează torrente mai repede dacât iși mănâncă leul prada.

Eclipse a ajuns în sfârșit să mi se destăinuie împreună cu secretele C++, sunt uimit că atât de multe programe n-au funcționat cu aș fi vrut.

Acum că momentul în care îmi voi lua un nou PC se apropie încep să mă gândesc ce sistem de operare să pun pe el?Windows sau Linux sau Mac sau altceva?

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.