Monday, May 25, 2009

Jurnalul unui elev, jurnal de naţională

Deci după cum probabil ştiu cititori fideli (dacă există) ai acestui blog, m-am calificat la naţională de TIC şi să zic că acest lucru a afectat destul de mult viaţa mea de elev. În primul rând aproape toată săptămâna trecută am stat acasă şi am lucrat la proiect, dimineaţa mergea, până la prânz il modificam de nu mai mergea, dar îl reparam din nou până seara.

Joi la ora 18:45 a fost ora de plecare din gara oraşului, dar până atunci, am aflat componenţa completă a delegaţiei vâlcene (cea mai tare/nebună delegaţie). Călătoria cu trenul până la Bucureşti a fost foarte oribilă (tren preistoric, pre "89), dar măcar am avut o companie cât de cât plăcută.

Vineri a fost ziua de stat degeaba (doar după ce am ajuns în Suceava) , explorat oraşul şi internatul (care a fost destul de ok faţă de cum am auzit că a fost anul trecut). În Suceava nu au fost prea multe chestii interesante, un amărât de mall şi nişte ouă extraterestre gigant şi desigur fauna indigenă (sucevenii) .

Sâmbătă a fost ziua de probe, o zi foarte naşpa, am avut probleme după probleme, şi în plus prezentarea proiectului trebuia s-o fac la ora 19:40, dar am ajuns s-o fac pe la ora 21:30. Măcar am văzut nişte proiecte destul de interesante care mi-au dat idei.

Duminică, o zi a lenii absolute, a jocurilor de bowling si biliard, a MEC-ului şi a multor chestii ciudate şi interesante în acelaşi timp. Seara am plecat la gară unde ne-am îmbarcat spre casă.

Luni, ziua în care totul s-a sfârşit (din fericire sau nefericire) am ajuns acasă pe la ora 14:00, am mâncat un pic şi am dormit până pe la 18:00.

Deci în această călătorie am aflat că:
  1. Mai am de muncă cu C#.
  2. Toaletele din gări parcă sunt din alt mileniu.
  3. La anul trebuie să îmi iau laptop.
  4. Sucevenii sunt oameni interesanţi.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.