Friday, November 21, 2008

Jurnalul unui elev 20/11/2008

Joi, ziua cand cerul devine portocaliu si lava iese la suprafata...

Cea ce (nu)imi place la proful de mate este ca de cateva saptamani zice ca ne da lucrare si nu ne mai da.In cele 2 ore de mate sa zic ca au fost ascultati niste colegi si am mai facut cateva exerciti.La info am facut si acolo probleme, dar a fost bine ca nu a trebuit sa predau tema,la diligentie am stat tot in laboratorul de info si am discutat despre excursie.
La fizica am avut parte de o surpriza placuta, vineri nu facem fizica si venim mai tarziu cu o ora la scoala.
La religie plictiseala totala, si apoi in pauza o surpriza neplacuta, au pus camere de fimat in scoala.(Urasc fizica, "pt orice actiune exista si o reactiune", pentru fiecare lucru placut, exista si un lucru neplacut).
La ora de anatomiea plictiseli(biologie), pur si simplu...e foarte mare plictiseala, proful a fixat teza pentru cei ce dau la biologie si a zis ca marti asculta din tot.

Mai e doar vineri si apoi 48 de ore de somn si liniste.

No comments:

Post a Comment

I reserve the right to delete at any time any comment I deem inappropiate.